З моменту заснування сервісного центру iFix і до сьогоднішнього дня наша головна мета – бути найкращими. Ми твердо впевнені, що досягти цієї мети можна лише шляхом надання бездоганної якості сервісного обслуговування та суворого виконання взятих на себе зобов’язань.
Кожен із тисяч клієнтів, які довірили нам ремонт свого портативного пристрою, завжди може бути впевнений в отриманні гарантії на виконані роботи та замінені запчастини. Термін гарантії залежить від типу виконаних робіт та становить від двох до шести місяців. Винятком є ремонти з відновлення пристрою після влучення вологи, деякі типи ремонтів материнських плат, а також ряд специфічних робіт з рихтування, склеювання корпусних елементів і т.п. Узгодження гарантійних умов за таких робіт проводиться безпосередньо перед початком ремонту.
У разі виникнення неполадок та отримання обґрунтованої претензії протягом гарантійного періоду згідно із Законом України здійснить безплатний ремонт пристрою з використанням нових комплектуючих.
Гарантійний термін становить від 60 до 180 днів.
Умови прийняття гарантійного пристрою:
- за наявності гарантійного талона/IMEI пристрою знаходиться в електронній базі сервісного центру;
- за відсутності стороннього втручання;
- за відсутності механічних пошкоджень;
- за відсутності потрапляння рідини;
- при дотриманні правил експлуатації.
Гарантія втрачається:
- при пошкодженні гарантійних пломб;
- при попаданні всередину пристрою рідини;
- при використанні оригінальних/не сертифікованих аксесуарів;